NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Na tej stronie, odnajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania konsumentów.

Najczęściej zadawane pytania ( F.A.Q.)

Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli nie znajdziesz tam odpowiedzi na Twoje pytanie, skontaktuj się z nami.!

 

Dlaczego nie stosujecie dodatków do żywności?

Naszym zdaniem produkcja mrożonej żywności nie wymaga stosowania substancji dodatkowych. Polityką 100% naturalnego smaku udowadniamy, że można oferować smaczne produkty o wyrazistym smaku, wykorzystując wyłącznie naturalne składniki. W domowej kuchni nie używa się dodatków do żywności, więc także w przemyśle spożywczym nie są one niezbędne!

 

Czy świeże warzywa są lepsze od mrożonych?

Nasze warzywa zamrażamy tuż po zbiorach, za pomocą najnowszych metod zamrażania, co pozwala zachować większość cennych witamin i składników mineralnych. Podczas zamrażania wykorzystujemy tylko zimne powietrze - żadne dodatkowe środki konserwujące nie są potrzebne.

Dzięki temu minimalizujemy czas transportu i przechowywania warzyw. Badania wykazały, że

Jak szybko zamrażane są produkty FRoSTY?

Warzywa – tuż po zebraniu z pola, w najkrótszym możliwym terminie. np. szpinak w ciągu maksymalnie 2 godzin od momentu zebrania z pola.

Mintaj, który znajduje się w większości naszych produktów jest filetowany i zamrażany bezpośrednio po połowie, na pokładzie statku i w takiej postaci transportowany do naszej fabryki. www.youtube.com/watch

Jak to możliwe, że filety rybne FRoSTY są bez ości?

Jest to możliwe dzięki specjalnym, precyzyjnym technikom filetowania, które umożliwiają usunięcie wszystkich ości.

Jednak w mięsie ryby znajdują się także tzw. wyrostki ościste, czyli niewielkie, giętkie ości. Ryba jest surowcem naturalnym i mimo restrykcyjnej kontroli możliwe jest, że w naszym produkcie znajdą się takie właśnie wyrostki.

Dlaczego mięso łososia w produktach FRoSTY jest takie jasne?

To proste – w naszych produktach znajdziecie dzikiego łososia. Żyje w naturalnym środowisku i odżywia się w sposób dla siebie naturalny. W przeciwieństwie do powszechnie znanego łososia hodowlanego, ten dziko żyjący nie jest karmiony sztuczną karmą, która nadaje mięsu ryby pomarańczowy kolor.

Wraz z organizacjami WWF i MSC zachęcamy do spożywania dziko żyjących ryb pochodzących z łowisk mających certyfikat MSC!

Czy w ofercie FRoSTY znajdują się produkty bezglutenowe?

Na razie nie mamy produktów bezglutenowych. Ich produkcja wiąże się z wprowadzeniem daleko idących zmian w funkcjonowaniu fabryki, m.in. wydzielenia osobnej linii produkcyjnej, a na to nie jesteśmy jeszcze gotowi.

Czy FRoSTA oferuje produkty wegańskie?

Tak! Mamy coś pysznego dla wegan, jaki i wegetarian. Produkty wegańskie i wegetariańskie łatwo znajdziecie tu: www.frosta.pl/produkty/, używając odpowiedniego filtra w wyszukiwarce.

Co oznacza znaczek MSC na opakowaniach FRoSTY?

Ponad 80% światowych zasób ryb jest wyczerpanych, znacznie uszczuplonych lub nadmiernie eksploatowanych . W wodach mórz i oceanów zaczyna brakować ryb, ponieważ łowimy ich więcej niż jest się ich w stanie rozmnożyć.

Niebieski znak MSC oznacza, że ryba w danym produkcie pochodzi z certyfikowanych, zrównoważonych łowisk. Zrównoważony połów, to taki, który nie zagraża ekosystemowi morskiemu (tzn. nie wpływa negatywnie na żywe zasoby morskie, nie poławia gatunków zagrożonych wyginięciem).

 

Dlaczego wycofujecie niektóre produkty z oferty?

Po prostu – nieustannie monitorujemy Wasze opinie i często pytamy Was o zdanie, tak jak podczas ogólnopolskiej akcji FRoSTERZY, w ramach której tysiące osób sprawdziło już i oceniło nasze produkty. W wyniku tych działań część najmniej popularnych produktów wycofujemy z naszej oferty. Ale nie martwcie się – zawsze w ich miejsce wprowadzamy smakowitą nowość!