NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Na tej stronie, odnajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania konsumentów.

Najczęściej zadawane pytania ( F.A.Q.)

Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli nie znajdziesz tam odpowiedzi na Twoje pytanie, skontaktuj się z nami.!

 

Czy i jak mogę otrzymać od Was gadżety promocyjne?

Często otrzymujemy zapytania od Was z prośbą o gadżety promocyjne. Ze względu na dużą liczbę takich próśb, nie na wszystkie jesteśmy w stanie odpowiedzieć. Pamiętaj, że firmowe gadżety FRoSTY możesz wygrać, biorąc udział w konkursach organizowanych na Facebooku lub w miejscach sprzedaży naszych produktów.

Czy FRoSTA sponsoruje wydarzenia/przedsięwzięcia/osoby?

Dostajemy wiele zapytań odnośnie sponsoringu. Jednak wszelką pomoc finansową kierujemy do wybranych organizacji pożytku publicznego, w ramach naszego corocznego programu darowizn. Więcej podmiotów nie wspieramy. Dziękujemy za zrozumienie!

Dlaczego nie stosujecie dodatków do żywności?

Naszym zdaniem produkcja mrożonej żywności nie wymaga stosowania substancji dodatkowych. Polityką 100% naturalnego smaku udowadniamy, że można oferować smaczne produkty o wyrazistym smaku, wykorzystując wyłącznie naturalne składniki. W domowej kuchni nie używa się dodatków do żywności, więc także w przemyśle spożywczym nie są one niezbędne!

Czy świeże warzywa są lepsze od mrożonych?

Nasze warzywa zamrażamy tuż po zbiorach, za pomocą najnowszych metod zamrażania, co pozwala zachować większość cennych witamin i składników mineralnych. Podczas zamrażania wykorzystujemy tylko zimne powietrze - żadne dodatkowe środki konserwujące nie są potrzebne.

Jak szybko zamrażane są produkty FRoSTY?

Warzywa – tuż po zebraniu z pola, w najkrótszym możliwym terminie. np. szpinak w ciągu maksymalnie 2 godzin od momentu zebrania z pola.

Mintaj, który znajduje się w większości naszych produktów jest filetowany i zamrażany bezpośrednio po połowie, na pokładzie statku i w takiej postaci transportowany do naszej fabryki. www.youtube.com/watch

Jak to możliwe, że filety rybne FRoSTY są bez ości?

Jest to możliwe dzięki specjalnym, precyzyjnym technikom filetowania, które umożliwiają usunięcie wszystkich ości.

Jednak w mięsie ryby znajdują się także tzw. wyrostki ościste, czyli niewielkie, giętkie ości. Ryba jest surowcem naturalnym i mimo restrykcyjnej kontroli możliwe jest, że w naszym produkcie znajdą się takie właśnie wyrostki.

Dlaczego mięso łososia w produktach FRoSTY jest takie jasne?

To proste – w naszych produktach znajdziecie dzikiego łososia. Żyje w naturalnym środowisku i odżywia się w sposób dla siebie naturalny. W przeciwieństwie do powszechnie znanego łososia hodowlanego, ten dziko żyjący nie jest karmiony sztuczną karmą, która nadaje mięsu ryby pomarańczowy kolor.

Wraz z organizacjami WWF i MSC zachęcamy do spożywania dziko żyjących ryb pochodzących z łowisk mających certyfikat MSC!

Czy w ofercie FRoSTY znajdują się produkty bezglutenowe?

Na razie nie mamy produktów bezglutenowych. Ich produkcja wiąże się z wprowadzeniem daleko idących zmian w funkcjonowaniu fabryki, m.in. wydzielenia osobnej linii produkcyjnej, a na to nie jesteśmy jeszcze gotowi.

Czy FRoSTA oferuje produkty wegańskie?

Tak! Mamy coś pysznego dla wegan, jaki i wegetarian. Produkty wegańskie i wegetariańskie łatwo znajdziecie tu: www.frosta.pl/produkty/, używając odpowiedniego filtra w wyszukiwarce.

Co oznacza znaczek MSC na opakowaniach FRoSTY?

Prawie 90% światowych zasób ryb jest wyczerpanych, znacznie uszczuplonych lub nadmiernie eksploatowanych . W wodach mórz i oceanów zaczyna brakować ryb, ponieważ łowimy ich więcej niż jest się ich w stanie rozmnożyć.

Niebieski znak MSC oznacza, że ryba w danym produkcie pochodzi ze zrównoważonych łowisk. Zrównoważony połów, to taki, który nie zagraża ekosystemowi morskiemu (tzn. nie wpływa negatywnie na żywe zasoby morskie, nie poławia gatunków zagrożonych wyginięciem).

 

Dlaczego wycofujecie niektóre produkty z oferty?

Po prostu – nieustannie monitorujemy opinie naszych konsumentów i często pytamy ich o zdanie. W wyniku tych działań część najmniej popularnych produktów wycofujemy z naszej oferty. Ale nie martwcie się – zawsze w ich miejsce wprowadzamy smakowitą nowość!