Bez wzmacniaczy smaku, bez barwników, bez aromatów!

NIC DO UKRYCIA

Sprawdź, skąd pochodzi ryba w naszych produktach!

DOBRO? PODAJEMY DALEJ

Regularnie wspieramy placówki medyczne, w których leczą się najmłodsi. Dzięki naszym darowiznom szpitale dziecięce realizują niezbędne remonty, kupują specjalistyczny sprzęt albo inwestują w innowacyjne wyposażenie dla dzieci. Wśród instytucji, którym pomogliśmy w ostatnich miesiącach, znalazły się: Towarzystwo Walki z Kalectwem, Oddział Dziecięcy Szpitala Onkologicznego im. A. Jurasza w Bydgoszczy czy Oddział Patologii Noworodka Wojewódzkiego Szpitala w Toruniu.

 

Staramy się pomagać także rodzinom. Specjalną darowiznę przekazaliśmy mamie, która samotnie wychowuje dwójkę niepełnosprawnych intelektualnie i fizycznie dzieci. Jesteśmy dumni, że FRoSTA miała swój udział w remoncie ich pokojów!

 

MSC – SPRAWDŹ, SKĄD POCHODZI TWOJA RYBA

Czy wiesz, że większość ryb na świecie poławiana jest w sposób zagrażający morzom i oceanom? Nawet Twoje codzienne wybory podczas zakupów mogą wpłynąć na ich stan! „Może zadbajmy o morze” to kampania edukacyjna, która popularyzuje wiedzę na temat ryb wśród Polaków. Wyjaśniamy, w jaki sposób to, co jemy, wpływa na stan mórz i oceanów. Podpowiadamy, które gatunki ryb są zagrożone, a które możemy bezpiecznie wkładać do koszyka. Ujawniamy, jak wygląda droga ryby od momentu złowienia, aż do chwili, kiedy trafia ona na nasz talerz.

 

Nie przegap naszej ekspozycji „Może zadbajmy o morze” w galeriach handlowych, sieciach sklepów i na targach śniadaniowych. A bieżące informacje o naszych działaniach w tym zakresie znajdziesz na profilach FRoSTY w mediach społecznościowych.

 

PRZEŚWIETLAMY DODATKI DO ŻYWNOŚCI

We współpracy z Uniwersytetem Technologiczno-Przyrodniczym w Bydgoszczy stworzyliśmy specjalny Instytut Chemii Nadużywanej. Wspólnie budujemy świadomość konsumentów w zakresie dodatków do żywności. Nasza mobilna ekspozycja odwiedza największe miasta w Polsce. W Instytucie można nie tylko poznać wiele spożywczych ciekawostek, ale i skorzystać z interaktywnych doświadczeń.